پیش‌بازی ایران – آمریکا/ عملیات صعود

پیش‌بازی ایران – آمریکا/ عملیات صعود

پایگاه خبری فوتبالی- آیا عملیات صعود تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی، با موفقیت به پایان می‌رسد؟

به گزارش فوتبالی، تا قبل از بازی ایران و ولز، کمتر کسی به سرنوشت تیم کارلوس کی‌روش در جام جهانی خوشبین بود اما نمایش متفاوت ایران جلوی شاگردان راب پیج باعث شد که شرایط به سود تیم ملی تغییر کند و حالا کی‌روش و شاگردانش این فرصت را دارند که حتی با تساوی مقابل آمریکا، برای اولین بار، از گروهش صعود کند.

امیدواری آمریکایی‌ها: به همان اندازه که کارلوس کی‌روش و شاگردانش به موفقیت در بازی فرداشب امیدوار هستند، امریکایی‌ها با خوشبینی به استقبال بازی فردا خواهند رفت. از دید نویسنده سایت sportsmole، اگر چه شاگردان گرگ برهالتر در دو بازی قبلی‌شان موفق به پیروزی نشده‌اند اما نمایش آنها مقابل ولز و انگلیس نشان داد که این تیم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. آمریکا حتی می‌توانست برنده بازی با انگلیس شود اما ضعف این تیم در گلزنی باعث شد که آنها نتوانند برای اولین بار بعد از سال 1950، برنده تقابل با سه‌شیرها در جام جهانی شوند.

تیمی با لژیونرهای سرشناس: معروفترین ستاره رقیب تیم ملی، کریستین پولیسیچ – یا با تلفظ دیگر، پولیسیک – مهاجم شماره 10 این تیم است که در چلسی توپ می‌زند. وستون مک‌کنی هافبک این تیم در یوونتوس توپ می‌زند و سرجینیو دِست مدافع راست امریکایی‌ها، به صورت قرضی از بارسلونا راهی میلان شده است و یونس موسی هافبک این تیم هم در والنسیا توپ می‌زند.

وضعیت در جدول: ایران با 3 امتیاز از 2 بازی، بعد از انگلیس 4 امتیازی در رده دوم گروه B قرار دارد و امریکای 2 امتیازی، تیم سوم این گروه است.

1984