شب باورنکردنی در فوتبال ترکیه؛ حمله با پرچم کرنر به دروازه‌بان!

شب باورنکردنی در فوتبال ترکیه؛ حمله با پرچم کرنر به دروازه‌بان!

پایگاه خبری فوتبالی - بازی لیگ دسته دوی ترکیه در یکشنبه عصر در پی ازدحام جمعیت و حمله ناگهانی به یک دروازه بان متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، گزتپله در ورزشگاه گورسل اکسل در ادامه مسابقات لیگ دسته دوی ترکیه میزبان آلتای بود. دو تیم رقبای دیرینه و سنتی به شمار می روند و شاید خیلی ها پیش بینی می کردند که این بازی به هرج و مرج کشیده شود.

در حالی که فقط 19 دقیقه از بازی سپری شده بود، ازدحام جمعیت باعث توقف بازی شد. درگیری از جایی شروع شد که یکی از هواداران دوآتشه آلتای مواد آتش زا را به سوی صورت یکی از هواداران گزتپه پرتاب کرد که در این اتفاق دو هوادار دیگر نیز مصدوم شدند.

بعد از آن آمبولانس ها وارد زمین شدند تا افراد مجروح را به بیمارستان منتقل کنند. شمار زیادی از بازیکنان آلتای شامل اوزان اوریم اوزنج دروازه بان این تیم اطراف آمبولانس ایستاده بودند تا مجروحان مورد درمان قرار بگیرند. اوزنج دور آمبولانس ایستاده بود و هیچ کار تحریک آمیزی انجام نمی داد اما این بازیکن مورد حمله قرار گرفت تا لحظات  ناگوار دیگری رقم بخورد. بعد از آن یکی از هواداران گزتپه به درون زمین پرید، یکی از پرچم های کرنر را برداشت و اطراف زمین دوید و بعد از آن میله پرچم کرنر را به سر اوزنج کوبید.

فردی که به اوزنج حمله کرده بود توسط ماموران پلیس بازداشت شده است. دروازه بان آلتای به خاطر مصدومیت از ناحیه سر تحت درمان قرار گرفته است.

بعد از حمله به اوزنچ و درگیری میان هواداران دو تیم، بازیکنان راهی رختکن شدند و بازی متوقف شد. این بازی در زمانی دیگر از سر گرفته خواهد شد. هر دو تیم در میانه جدول قرار دارند و فقط یک امتیاز با همدیگر اختلاف دارند. آلتای در حال حاضر با نوزده امتیاز در رده دهم قرار دارد. گزتپه با یک امتیاز کمتر در رتبه دوازدهم جای گرفته است.

4125