حسینی سرپرست فدراسیون بوکس شد

حسینی سرپرست فدراسیون بوکس شد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از آنکه مجمع فدراسیون بوکس حسین ثوری را از ریاست این فدراسیون برکنار کرد، وزارت ورزش سیدروح الله حسینی را برای سرپرستی انتخاب کرد.                  

به گزارش فوتبالی، وزیر ورزش و جوانان در حکمی سید روح اله حسینی را به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس انتخاب کرد. حسینی چهره شناخته شده و پرافتخار رشته بوکس است که ۱۶ سال عضویت در تیم ملی جوانان و بزرگسالان و کاپیتانی تبم ملی را تجربه کرده است. 

ابن المپین و قهرمان بوکس آسیا سابقه نایب رئیسی فدراسیون ، مدیریت تیم های ملی و ریاست کمیته فنی را هم در کارنامه خود دارد. 

عضویت چهارساله حسینی در کمیته مسابقات آسیا از دیگر افتخارات وی به شمار می رود. حسینی در دو دوره انتخابات فدراسیون بوکس با اختلافی بسیار کم و در کمال ناباوری به صندلی ریاست نرسیده بود. با انتخاب وی به عنوان چهره تحصیل کرده و قهرمان رشته بوکس می توان به آینده این رشته رزمی که چند سالی است به وضعیت نابسامانی دچار است امیدوار شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این حسین ثوری ریاست فدراسیون بوکس را برعهده داشت اما در سفر آبان ماه سالجاری به اسپانیا که به همراه تیم جوانان صورت گرفت به ایران برنگشت تا مجمع فدراسیون بوکس رای به برکناری وی بدهد.

5960