اختلاف سرمربی تیم ملی آمریکا با یکی از ستارگان تیمش

اختلاف سرمربی تیم ملی آمریکا با یکی از ستارگان تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی رینا ستاره تیم ملی آمریکا که در دورتموند نامش را سر زبان ها انداخته با گرگ برهالتر سرمربی تیمش به مشکل خورده چرا که در دو بازی جام جهانی فقط هفت دقیقه بازی کرده که دقایق کمی برای بازیکنی نظیر اوست.

به گزارش فوتبالی، اریک وینالدا بازیکن اسبق تیم لمی آمریکا در پیامی در صفحه توییترش مدعی شده است که رینا و برهالتر با هم دچار اختلاف شده اند که تساوی انگلیس و آمریکا باعث شده تا این مشکل عمیق تر شود.

وینالدا در پیامی توییتری اعلام کرده است که در حال حاضر اختلافات در ترکیب تیم ملی آمریکا شدت گرفته است چرا که رینا دچار اختلاف شدیدی با گرگ برهالتر شده است. وینالدا بیان کرد:" نمی دانم که تا چه حد می توانم در این باره صحبت کنم اما می دانم که در ساعاات و روزهای اخیر تلاش هایی صورت گرفته تا کلودیو پدر جیووانی مداخله کند و اختلاف حل شود."

از سویی وینالدا ادعا کرده است که صحبت های برهالتر که مدعی شده بود رینا دچار مصدومیت شده، دروغ است. وینالدا در این باره گفت:"از بازیکن خواسته شده تا این ماجرا را قبول کند و همین مسئله باعث اختلاف میان این دو شده و حالا رینا نیمکت نشین است که اتفاق ناخوشایندی است. این شرایط باید به شکل دیگر مدیریت می شد."

در حال حاضر فدراسیون فوتبال امریکا دلیل نیمکت نشینی رینا را مصدومیتش عنوان کرده است اما به نظر می رسد که صحبت های وینالدا باعث توجه به وجه دیگری از این ماجرا از جانب رسانه ها شده است.

4125