مهاجم چلسی گزینه جانشینی رونالدو در منچستریونایتد

مهاجم چلسی گزینه جانشینی رونالدو در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران منچستریونایتد برای پیدا کردن جانشین کریستیانو رونالدو در حال جستجو هستند که کار آسانی پیش رو ندارند.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه های مورد نظر تیم انگلیسی، کریستین پولیسیک مهاجم آمریکایی چلسی است. یونایتد در نظر دارد که این مهاجم را به صورت قرضی در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

پولیسیک در این فصل شرایط خوبی در چلسی نداشته چرا که زیر نظر توخل و پاتر در ترکیب اصلی حضور نداشته است. رسانه های انگلیس گزارش داده اند که این بازیکن در تابستان به دنبال جدایی بود اما چلسی درها را به روی رفتنش باز نکرد اما برای نقل و انتقالات زمستانی شرایط کاملا متفاوت خواهد بود.

وبسایت ESPN گزارش داده است که مدیران یونایتد تصور می کنند که پولیسیک به عنوان بازیکنی که قابلیت حضور در پست های مختلف هجومی را دارد، گزینه ای جذاب برای انهاست تا مشکلات هجومی این تیم حل شود به خصوص که با جدایی رونالدو در حال حاضر خط حمله تیم تن هاگ تضعیف شده است. پولیسیک 24 ساله نمی خواهد که مسیرش در فوتبال اروپا متوقف شود. این بازیکن در جام جهانی عملکرد خوبی داشته و در بازی آمریکا و انگلیس عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد. پولیسیک می داند که جام جهانی بهترین فرصت است تا ارزشهای خود را به رخ بکشد. نیوکاسل و آرسنال می توانند گزینه های دیگر مهاجم آمریکایی باشند.

4125