تساوی آلمان مقابل اسپانیا/ همه چیز به هفته آخر کشیده شد

تساوی آلمان مقابل اسپانیا/ همه چیز به هفته آخر کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار دو تیم آلمان و اسپانیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از گروه E تیم‌های آلمان و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم البیت مقابل هم صف آرایی کردند. در هفته اول مرحله گروهی، آلمان در یک دیدار باورنکردنی مقابل ژاپن بانتیجه دو بر یک شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی سخت شود. در آن سمت اسپانیا شروع بسیار فوق العاده‌ای داشت و با هفت گل از سد کاستاریکا گذشت. 

امروز کاستاریکا اما توانست ژاپن را با یک گل شکست دهد تا امید مانشافت برای بازگشت به جام جهانی بیشتر شود.

در نیمه اول شاهد بازی آرام و محتاطانه‌ای از سوی هر دو تیم بودیم. اسپانیا بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت و آلمان هم توانستیک گل با ضربه سر آنتونیو رودیگر به ثمر برساند، اما var گل را مردود اعلام کرد تا نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم شاهد بازی بسیار جذاب‌تری بودیم. اسپانیا در دقیقه ۶۲ توانست روی پاس اولمو و ضربه دقیق آلوارو موراتا به گل برسد. بعداز این گل مانشافت فشارش را چند برابر کرد و هانسی فلیک تیم را هجومی‌تر کرد تا اینکه بالاخره در دقیقه ۸۳ شوت فولکروگ دروازهاونای سیمون را باز کرد تا بازی یک بر یک مساوی شد. تا پایان بازی هر دو تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای خلق کردند اما در نهایتاین دیدار برنده‌ای نداشته باشد.

با این نتیجه همه چیز به هفته آخر کشیده شد و آلمان‌ها می‌توانند در صورت شکست ژاپن مقابل اسپانیا و پیروزی برابر کاستاریکا بهمرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

۴۴۱۶