واکنش سرمربی پرتغال به مصدومیت بازیکن تیمش

واکنش سرمربی پرتغال به مصدومیت بازیکن تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - دنیلو پریرا بازیکن تیم ملی پرتغال که در پی اس جی توپ می زند، در تمرین تیم ملی کشورش به علت شکستگی سه تا از دنده هایش با مصدومیت مواجه شد و دو بازی پایانی تیم ملی کشورش در مرحله گروهی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، دنیلو در بازی مقابل غنا در اولین بازی پرتغال در جام جهانی در غیاب په په مصدوم به خط دفاعی رفت و در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازیکن پی اس جی اما در تمرین روز شنبه دچار مصدومیت شد. مدافع 31 ساله 64 بازی ملی در کارنامه خود دارد اما نمی تواند در بازی روز دوشنبه مقابل اروگوئه و بازی روز جمعه مقابل کره  جنوبی در تمرین شرکت کند.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال گفت که درک نمی کند که چطور دنیلو پریرا در طول تمرین با شکستگی دنده هایش مواجه شده است.  سانتوس بیان کرد:" چنین نوع مصدومیت هایی را هیچ کس نمی تواند توضیح بدهد. درک نمی کنیم که چطور این اتفاق ممکن است که رخ داده باشد. طبیعی است که چنین مصدومیت هایی رخ بدهند اما نمی دانیم که دقیقا چطور این اتفاق رخ داده است. در ابتدا فکر نمی کردیم که این مصدومیت جدی باشد. تست هایی انجام شد تا مشخص شود که آیا می تواند به راحتی تنفس کند یا نه و فهمیدیم که از این لحاظ مشکل وجود دارد اما در نهایت مشخص شد که مشکلش جدی تر است. باید ادامه بدهیم. من پزشک نیستم و نمی توانم با جزئیات صحبت کنم اما تا جایی که می دانم، درمانش خوب پیش می رود. انتظار می رود که به زودی برگردد اما اگر بازی نکند، هافبک های دیگری هستند که بتوانند به جایش بازی کنند. نیازی نیست تا از این بابت گریه کنیم و ناراحت باشیم. برای او خیلی ناراحت هستم اما در این زمینه به مسئله انسانی بیش از مسئله فوتبال فکر می کنیم. او فردی است که انرژی مثبتی دارد و مطمئنم که انرژی مثبتی را به سوی مسیر ما خواهد فرستاد."

4125