ژاوی در بازی اسپانیا - آلمان چه کسی را زیر نظر دارد؟

ژاوی در بازی اسپانیا - آلمان چه کسی را زیر نظر دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی آلمان و تیم ملی اسپانیا از ساعت 22:30 به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت اوضاع برای هر دو تیم به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آلمان بازی اول خود را مقابل تیم ملی ژاپن باخته است و اکنون اگر مقابل تیم ملی اسپانیا هم شکست بخورد بدین ترتیب از جام جهانی 2022 قطر خیلی زود حذف می شود. به همین دلیل این بازی یک بازی حیاتی برای ژرمن ها است. در سوی دیگر میدان، تیم ملی اسپانیا موفق شد با نتیجه 7 بر 0 در بازی اول خود تیم ملی کاستاریکا را شکست دهد و بدین ترتیب شروعی مقتدرانه داشته باشد و اکنون می خواهد مقابل آلمان صعود خود را قطعی کند.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، ژاوی هرناندز قرار است بازی آلمان و اسپانیا را زیر نظر بگیرد چرا که از یک سو بازیکنان بارسلونا در ترکیب این بازی حضور دارند و از سوی دیگر او می خواهد ایلکای گوندوگان را زیر نظر داشته باشد. گوندوگان بازیکنی است که ژاوی به او علاقه‌مند شده تا او را از منچستر سیتی به بارسلونا بیاورد و اکنون می خواهد عملکردش را مقابل اسپانیا زیر نظر داشته باشد.

1471