برنده توپ طلا بدون حضور در جام جهانی می‌تواند مدال بگیرد

برنده توپ طلا بدون حضور در جام جهانی می‌تواند مدال بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - در صورتی که تیم ملی فرانسه بتواند فاتح جام جهانی در قطر شود، کریم بنزما نیز می تواند مدال طلای مسابقات را به عنوان یادگاری دریافت کند.

به گزارش فوتبالی، فیفا در صورت قهرمانی تیم ملی فرانسه به اعضای این تیم 26 مدال اهدا خواهد کرد چرا که نام 26 بازیکن با احتساب بنزما در لیست قرار گرفته است و مهاجم رئال مادرید حتی با وجود مصدومیت و وداع با جام جهانی همچنان نامش از لیست خط نخورده است.

رادیو مونته کارلو اسپورت گزارش داده است که فیفا به تمامی 26 بازیکن تیم ملی فرانسه شامل بنزما مدال اهدا خواهد کرد. بنزما به علت مصدومیت با جام جهانی وداع کرد اما دشان ترجیح داد که نام هیچ بازیکنی را به جای او در لیست قرار ندهد و 25 بازیکن در لیست تیم ملی فرانسه قرار گرفتند.

فرانسه با پیروزی مقابل استرالیا و دانمارک صعود خود را به جمع شانزده تیم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطعی کرد و یکی از مدعیان کسب جام به شمار می رود. آنها به لطف ترکیب منسجم خود و هدایت دشان به نظر می رسد که شانس زیادی دارند تا قهرمانی خود خود را در جام جهانی تکرار کنند، اتفاقی که بیش از 70 سال است که تکرار نشده و آنها این شانس را دارند تا در این زمینه طلسم شکنی کنند.

4125