اعاده حیثیت کاستاریکا؛ شرایط برای ژاپن خطرناک شد

اعاده حیثیت کاستاریکا؛ شرایط برای ژاپن خطرناک شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کاستاریکا که با شکست هفت بر صفر مقابل اسپانیا به شدت مورد تمسخر قرار گرفته بود، با پیروزی مقابل ژاپن با نتیجه یک بر صفر اعاده حیثیت کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاپن پس از پیروزی درخشان مقابل آلمان به خوبی می دانست که حتی تساوی مقابل کاستاریکا هم شانس صعود آنها را به شکل قابل توجهی افزایش می دهد اما به شکل ناباورانه ای شکست خوردند تا خطر حذف از جام جهانی را حس کنند. حالا ژاپن و کاستاریکا هر دو سه امتیازی هستند و باید منتظر نتیجه بازی اسپانیا و آلمان باشند. اگر ژرمن ها در آن بازی پیروز شوند، ممکن است که یک اتفاق عجیب رخ بدهد و هر چهار تیم گروه سه امتیازی شوند تا شرایط هفته پایانی دچار پیچیدگی عجیبی شود.

هر چند که ژاپن در جریان بازی تیم غالب میدان بود اما گل فولر در دقیقه 81 شوک بزرگی را به این تیم وارد کرد. ژاپنی ها بعد از گل همه تلاش خود را انجام دادند تا به بازی برگردند اما کافی نبود چرا که کیلور ناواس و مدافعان کاستاریکا مقاومت جانانه ای داشتند و با کسب یک پیروزی ارزشمند، شب کابوس وار مقابل اسپانیا را فراموش کردند.

این نتیجه را می توان به سود آلمان هم دانست چرا که حتی اگر ژرمن ها امشب شکست بخورند هم از جام جهانی حذف نمی شوند و باید منتظر اتفاقات هفته پایانی باشند.

4125