نظر ژاوی در مورد جذب پدیده 16 ساله برزیلی

نظر ژاوی در مورد جذب پدیده 16 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز با حمایت شرکت آدیداس به دوحه سفر کرده و در جام جهانی حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی بارسلونا تا روز دهم آذر در قطر حضور خواهد داشت و بعد از آن به اسپانیا برمی گردد تا آماده شروع تمرینات بارسلونا شود. ژاوی در مصاحبه ای در مورد رقابت بارسلونا با باشگاه هایی نظیر رئال مادرید ، چلسی و پی اس جی برای خرید اندریک جواهر 16 ساله پالمیراس دارد، صحبت کرد:" با پدر و خود این بازیکن صحبت کردیم. پروژه و برنامه هایمان را به او توضیح دادیم. استعدادهایی نظیر او را می خواهیم. از آن بازیکنانی است که به آن نیاز داریم. امیدواریم که به ما ملحق شود. به خودش بستگی دارد، در نهایت تصمیم نهایی با خود اوست."

مربی کاتالان در مورد پیروزی اسپانیا مقابل کاستاریکا نیز بیان کرد:" اسپانیا بهترین عملکرد جام جهانی تا کنون را داشته است. حالا باید به مصاف آلمان برویم. اسپانیای کنونی توانایی بی نظیری در زمینه حرکت دادن توپ و پرس کردن را دارد. خیلی خیلی خوب هستند و نقشه های لوئیز انریکه مشخص است. به این تیم باور دارم."

ژاوی در مورد خاطرات خودش از بازی در جام جهانی نیز صحبت کرد:" این فرصت را داشتم تا در مقابل بازیکنان بزرگی نظیر زیدان بازی کنم. او باعث می شود که همه چیز بسیار ساده تر به نظر برسد. مسی بدون تردید نامبر وان است. بازی کردن در کنارش خیلی ساده تر بود همان طور که بازی در کنار اینیستا و بوسکتس راحت تر بود. آنها باعث می شوند که فوتبال خیلی ساده تر باشد. مسی یک برنده ذاتی است و این را در هر بازی ثابت می کند."

4125