واکنش تند مسی به اخبار در مورد مصدومیتش

واکنش تند مسی به اخبار در مورد مصدومیتش

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی در پیروزی تیم ملی کشورش مقابل مکزیک خوش درخشید تا آلبی سیلسته شکست مقابل عربستان را فراموش کند و به صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی امیدوار شود.

به گزارش فوتبالی، مسی در مصاحبه ای در پایان بازی گفت:" باید همین گونه بازی کنیم. مکزیک خوب بازی کرد، مربی خوبی دارند و توپ را به خوبی حرکت می دهند. در نیمه اول همان طور بازی کردیم که باید می کردیم. در نیمه دوم زمانی که آرام تر شدیم، خودمان بودیم. وقتی گل زدیم، آنها جلو کشیدند اما ما راحت تر بازی کردیم. شکست مقابل عربستان خیلی سخت بود. البته طبیعی است چرا که بسیاری از بازیکنان ما اولین جام جهانی خود را دارند و زمان بندی نقش دارد. توجیهی وجود ندارد اما بازی آن طوری نبود که باید باشد. روی دو صحنه در آن بازی دو گل خوردیم. با یک آفساید بسیار نزدیک گل دوم ما مردود شد که اگر آن توپ گل می شد، بازی متفاوت بود. اما امروز حس و حال جام جهانی برای ما عوض شد."

وی در مورد بحث ها در مورد مصدومیت مچ پایش هم صحبت کرد:" نمی دانم که چرا این چیزها را می گویند. در مورد مچ پایم صحبت می شود اما مشکلی ندارم. در بازی قبلی  دقایق پایانی کمی درد داشتم چرا که به نظر می رسید که پایم پیچ خورده اما بدون مشکل تمرین کردم و در حال حاضر اماده هستم. نمی  توانیم که ناامید شویم. با تمام قوا در همه بازیها حاضر می شویم و حق اشتباه نداریم. با حمایت هواداران می دانیم که به هدفمان رسیدیم و حالا به تلاش ادامه می دهیم."

4125