عکس؛ دروازه‌بان یوونتوس به کابوس بزرگ عربستان و الدوساری تبدیل شد

عکس؛ دروازه‌بان یوونتوس به کابوس بزرگ عربستان و الدوساری تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی عربستان هر چند که نمایش خوبی درون زمین مقابل یوونتوس داشت اما به شکست مقابل این تیم با نتیجه دو بر صفر رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، عربستان در بسیاری از لحظات بازی، تیم غالب میدان بود و موقعیت های زیادی را داشت اما روی دو ضدحمله بر خلاف جریان بازی دو بار دروازه شان باز شد تا تیم هروه رنار پس از پیروزی درخشان مقابل آرژانتین حالا در خطر حذف از جام جهانی قرار بگیرد و همه چیز برای آنها به بازی هفته پایانی مقابل مکزیک کشیده شود.

سالم الدوساری کاپیتان تیم ملی عربستان در بازی تیمش و آرژانتین یک گل تماشایی را به ثمر رسانده بود. او در آخرین دقایق نیمه اول بازی عربستان و لهستان نیز فرصتی طلایی از روی نقطه پنالتی داشت تا کار را به تساوی بکشاند و تیمش را به بازی برگرداند اما درخشش بی نظیر شزنی دروازه بان باتجربه یوونتوس باعث شد تا جریان بازی به سود لهستان حفظ شود. در حالی که شزنی پنالتی الدوساری را مهار کرده بود، شوت بعدی عربستانی ها را هم گرفت تا با یک "دبل سیو" تماشایی لهستان را در بازی نگه دارد. اگر آن توپ گل می شد، شاید جریان بازی متفاوت می شد و لهستان به جای این که در کل نیمه دوم ضدحمله بزند، بیشتر حمله می کرد و عربستان می توانست پیروز شود.

در هر صورت عربستان در این بازی شکست خورد تا حالا عربستان و لهستان هر دو سه امتیازی باشند و منتظر باشند تا نتیجه بازی مکزیک و آرژانتین مشخص شود. اگر عربستان از جام جهانی حذف شود، قطعا الدوساری خودش را به خاطر از دست دادن این پنالتی نخواهد بخشید.

4125