با استعدادترین بازیکن انگلیس از نظر گری نویل چه کسی است؟

با استعدادترین بازیکن انگلیس از نظر گری نویل چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی انگلیس در دومین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها انتظار داشتند که تیم ملی انگلیس پس از پیروزی 6 بر 2 مقابل تیم ملی ایران در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر، بتواند تیم ملی آمریکا را هم به راحتی شکست دهد اما چنین اتفاقی رخ نداد و آمریکا توانست تیم ملی انگلیس را متوقف کند و یک امتیاز از آن ها بگیرد. در این بازی گرت ساوتگیت به فیل فودن بازی نداد. این اتفاق در بازی اول انگلیس هم افتاده بود البته ساوتگیت در بازی انگلیس مقابل ایران، فیل فودن را برای دقایقی به میدان آورد و به او بازی داد اما در بازی مقابل آمریکا اصلا این بازیکن به میدان نیامد.

گری نویل بازیکن سابق انگلیسی که این روز ها تحلیلگر فوتبال است و در شبکه اسکای اسپورت مشغول به فعالیت است، درباره اینکه کدام بازیکن انگلیسی با استعداد تر است، گفت:" تیم ما بازیکنان جوانی مثل ساکا، استرلینگ، گریلیش و رشفورد را در اختیار دارد، من هر چهار بازیکن را بسیار دوست دارم، اما باید بگویم که در بین آنها و حتی بین دو شماره 10 ما یعنی بلینگام و مانت، به شخصه اعتقاد دارم فیل فودن یک ستاره خاص و منحصر به فرد و با استعدادترین بازیکن ما است."

1471