عکس؛ ادای احترام زیبای بازیکنان عربستان به مدافع مصدوم

عکس؛ ادای احترام زیبای بازیکنان عربستان به مدافع مصدوم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان تیم ملی عربستان ادای احترام زیبایی را به یاسر الشهرانی مدافع مصدوم تیمشان پیش از بازی مقابل لهستان داشتند چرا که این بازیکن در بازی با آرژانتین با مصدومیت شدیدی مواجه شده بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان تیم ملی عربستان پیش از شروع بازی در کنار زمین با پیراهن الشهرانی ژست گرفتند تا به هم تیمی مصدوم خود ادای احترام کنند. الشهرانی پس از برخوردی شدید در بازی تیمش و آرژانتین با العویس دچار مصدومیت شد و در پایان بازی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

الشهرانی یکی از قهرمان های تیم ملی عربستان در پیروزی تاریخی مقابل آرژانتین با نتیجه دو بر یک بود. آن پیروزی برای عربستانی ها به حدی هیجان انگیز بود که روز چهارشنبه در این کشور تعطیل عمومی اعلام شد. الشهرانی بعد از آن به بیمارستانی در آلمان منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد که البته خود این مدافع نیز ویدیویی منتشر کرد و اعلام کرد که مراحل ریکاوری خود را برای مصدومیت طولانی مدتش آغاز کرده است.

تیم ملی عربستان با پیروزی مقابل آرژانتین یکی از شگفتی های بزرگ جام جهانی را رقم زد اما برای صعود از مرحله گروهی کار آسانی پیش رویشان نیست چرا که با حضور لهستان و مکزیک در گروه دشواری قرار گرفته اند.

4125