وقتی رونالدو اولین گل خود در جام جهانی را زد، فلیکس چند ساله بود؟

وقتی رونالدو اولین گل خود در جام جهانی را زد، فلیکس چند ساله بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد در بازی اول خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی غنا را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو و ژائو فلیکس دو گل از 3 گل تیم ملی پرتغال را به ثمر رساندند. ژائو فلیکس در این بازی توسط فرناندو سانتوس به عنوان زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله تیم ملی پرتغال انتخاب شده بود.

اما نکته جالبی که وجود دارد، اختلاف سنی کریستیانو رونالدو با ژائو فلیکس است. کریستیانو رونالدو در حال حاضر 37 سال دارد و ژائو فلیکس 23 ساله است. در واقع زمانی که در جام جهانی 2006، کریستیانو رونالدو موفق شد اولین گل خود در جام جهانی را مقابل تیم ملی ایران به ثمر برساند، ژائو فلیکس در تنها 6 سال داشت. اکنون اما فلیکس و رونالدو در کنار هم در جام جهانی 2022 قطر بازی می کنند و هر دوی آن ها در یک بازی گل می زنند.

رونالدو پنجمین جام جهانی خود را تجربه می کند و در هر 5 جام جهانی هم گلزنی کرده است و یک رکورد تاریخی از این لحاظ دارد. این جام جهانی آخرین جام جهانی رونالدو است و باید دید که عملکرد او در این بازی ها به چه شکل پیش می رود.

1471