تونس در یک قدمی حذف؛ کار حریف امشب فرانسه سخت شد

تونس در یک قدمی حذف؛ کار حریف امشب فرانسه سخت شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی استرالیا با تک گل میشل دوک توانست سه امتیاز ارزشمند را در مقابل تونس کسب کند.

به گزارش فوتبالی، استرالیا بالاخره طلسم ناکامی های خود در جام جهانی را شکست. این تیم که در اولین بازی شکست سنگینی را مقابل فرانسه ثبت کرده بود، برد شیرینی را در مقابل تونس به دست آورد و حالا به نظر می رسد که شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی داشته باشند.

هر چند که استرالیا متعلق به قاره اقیانوسیه است اما در سالهای اخیر به عنوان بخشی از قاره آسیا در مسابقات شرکت کرده است. آسیایی ها در این جام جهانی روند خوبی داشته اند و پس از ژاپن، عربستان و ایران حالا استرالیا نیز اولین پیروزی خود را در جام جهانی قطر کسب کرده است. از سویی تونس با شکست در این بازی در آستانه وداع با جام جهانی قرار دارد چرا که بازی پایانی انها در گروه مقابل فرانسه خواهد بود که فقط در صورت پیروزی می توانند صعود کنند و بدین ترتیب شانس های آنها برای صعود به شدت پایین است.

از طرفی دانمارک در حالی به مصاف فرانسه می رود که با نتیجه بازی استرالیا آنها به شدت تحت فشار هستند. دانمارکی ها فعلا یک امتیازی هستند و دو امتیاز از استرالیا عقب افتاده اند. دانمارک به خوبی می داند که بازی پایانی گروه مقابل استرالیا برایشان حکم بازی مرگ و زندگی را خواهد داشت و هر تیمی این بازی را ببرد، به یک هشتم نهایی صعود می کند.

4125