پست اینستاگرامی رونالدو درباره گلزنی در ۵ جام جهانی

پست اینستاگرامی رونالدو درباره گلزنی در ۵ جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در بازی اول خود در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد یک گل به تیم ملی غنا بزند و بدین ترتیب پایش به گلزنی در این دوره از رقابت های جام جهانی باز شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال روز گذشته موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم ملی غنا را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در گام نخست خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست بیاورد.

کریستیانو رونالدو در این بازی در دقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. او اکنون در پنج جام جهانی مختلف گلزنی کرده است و بدین ترتیب رکورد ویژه ای در دنیای فوتبال دارد چرا که هیچ بازیکنی نتوانسته است چنین کاری را انجام دهد.

رونالدو به تازگی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: گلزنی در 5 جام جهانی دستیابی به شاهکاری است که من هرگز جرات رویای آن را نداشتم ، اما همچنین گواه این است که هیچ چیز غیرممکن نیست. افتخاری که من برای نمایندگی از پرتغال احساس می‌کنم تنها با شادی که در هر گلی که برای کشورم به ثمر می‌رسانم ، قابل مقایسه است و با پیروزی هایی که به مردم ما تقدیم می‌شود ، معنا می‌شود. این تازه شروع ماجراست!

1470