عکس؛ خوش و بش بازیکنان سابق رئال مادرید پس از بازی برزیل - صربستان

عکس؛ خوش و بش بازیکنان سابق رئال مادرید پس از بازی برزیل - صربستان

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی برزیل در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم ملی صربستان را شکست دهد و بدین ترتیب شروع خوبی در این دوره از بازی های جام جهانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در ترکیب تیم ملی برزیل برای شب گذشته بازیکن هایی مثل کاسمیرو و وینیسیوس جونیور حضور داشتند. وینی جونیور در حال حاضر ستاره رئال مادرید است و کاسمیرو هم بازیکن سابق رئال مادرید است که در تابستان گذشته جمع مادریدی ها را ترک کرد و بدین ترتیب اکنون در منچستر یونایتد توپ می زد.

لوکا یوویچ هم بازیکن سابق رئال مادرید در این بازی در سوی دیگر در جمع بازیکنان صربستان حضور داشت. البته لوکا یوویچ در این بازی درون میدان حضور نداشت و روی نیمکت نشسته بود. در واقع سرمربی تیم ملی صربستان ترجیح داد که در این بازی به لوکا یوویچ میدان ندهد.

پس از سوت پایان بازی و برتری دو بر صفر برزیل مقابل صربستان، وینی جونیور و کاسمیرو با لوکا یوویچ خوش و بش کردند و بدین ترتیب شاهد این بودیم که بازیکنان سابق رئال مادرید در این بازی در کنار هم قرار می گیرند. یوویچ به طور کلی عملکرد خوبی در رئال مادرید نداشت.

1470