چشمی: با همدلی و همبستگی بازگشت خوبی داشتیم

چشمی: با همدلی و همبستگی بازگشت خوبی داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز درباره روند تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ گفت: در دیدار نخست، فشار زیادی روی ما بود وگرنه آن نتیجه رقم‌ نمی‌خورد. با صحبت‌های کادرفنی و با همدلی و همبستگی تیم توانستیم این نتیجه را بگیریم و بازی گذشته را فراموش کنیم. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز (جمعه) از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف ولز رفت و موفق شد در این دیدار حساس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

روزبه چشمی در نشست خبری بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز اظهار داشت: اول باید به کل تیم تبریک بگویم. در بازی اول یکسری فشارهای زیاد روی ما بود وگرنه آن نتیجه رقم‌ نمی‌خورد. با صحبت‌های کادر فنی و با همدلی و همبستگی تیم توانستیم این نتیجه را بگیریم و بازی گذشته را فراموش کنیم.

بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز در خصوص فشارهای موجود بر بازیکنان تیم ملی ایران عنوان کرد: فشارها اگر فوتبالی باشد برای ما طبیعی است اما برخی ما را به ناحق تحت فشار قرار دادن و فشارهای غیر فوتبالی زیادی روی من بود وخدا را شکر می‌کنم که امروز مزد زحمات خود را گرفتیم.

0203