عزت‌اللهی: این برد تقدیم به مردم ایران/ امروز تیم اصلی ایران را نشان دادیم

عزت‌اللهی: این برد تقدیم به مردم ایران/ امروز تیم اصلی ایران را نشان دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این برد را به مردمی که در استادیوم بودند و همه مردم ایران تقدیم می‌کنم.

به گزارش فوتبالی، سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی ایران مقابل ولز اظهار داشت: اول جا دارد تشکر کنم از شما دوستان و مردمی که امروز کنار ما بودید. دست تک تکتان را می‌بوسم. این برد را به مردمی که در استادیوم بودند و همه مردم ایران تقدیم می‌کنم، همچنین شما که زحمت می‌کشید و در این گرما به قطر آمده‌اید.

وی در مورد فضای همدلی که به موفقیت تیم ملی کمک کرد، گفت: قطعاً همین است. هر موقع همه مردم کنار هم بودیم به همه دنیا نشان دادیم که قدرت تیم ملی ایران چقدر است. بازی قبلی یک اتفاق بود. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم این حس غرور را به همه ایرانی‌ها بدهیم که فکر می‌کنم در جای جای دنیا احساس غرور می‌کنند. ما اینجا هستیم تا همانطور که مردم برای‌مان سنگ تمام گذاشتند، با تمام وجودمان بازی کنیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص مصدومیتش گفت: مصدومیت خاصی ندارم.

وی در مورد اینکه پس از شکست مقابل انگلیس کی‌روش تیم ملی را جمع کرد و حلقه اتحاد زدند و چقدر روی پیروزی امروز تأثیرگذار بود، عنوان کرد: خیلی مهم بود. در تایم خیلی کمی که داشتیم باید اول از همه از لحاظ ذهنی ریکاوری می‌کردیم. خدا را شکر می‌کنم. همه بچه‌ها هم قسم شدیم. امروز تیم اصلی ایران را نشان دادیم و بچه‌ها فعل خواستن را صرف کردند.

عزت‌اللهی در پایان گفت: با این زمان کم باید از لحاظ ذهنی ریکاوری می‌کردیم و خدا را شکر همه بچه‌ها هم قسم شدیم و امروز نشان دادیم که فعل خواستن را صرف کردیم.

0203