عکس؛ خوشحالی رونالدو پس از سوت پایان بازی پرتغال - غنا

عکس؛ خوشحالی رونالدو پس از سوت پایان بازی پرتغال - غنا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی غنا را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی گل اول پرتغالی ها را در دقیقه 65 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. فوق ستاره پرتغالی خودش این ضربه پنالتی را گرفته بود و در نهایت خودش هم آن را به گل تبدیل کرد تا بدین ترتیب پایش به گلزنی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر باز شود و اولین گل خود را در این دوره از بازی های جام جهانی به ثمر رسانده باشد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 88 این بازی با تصمیم فرناندو سانتوس تعویض شد و گونچالو راموس به جای او وارد زمین شد. رونالدو در دقایق پایانی در کنار زمین استرس زیادی داشت چرا که ممکن بود تیم ملی غنا بازی را به تساوی بکشاند. البته پرتغال در نهایت بازی را برد و تلاش های غنا برای زدن گل مساوی بی فایده بود. رونالدو در اواخر بازی مانند یک مربی کنار زمین با بازیکنان صحب می کرد.

رونالدو که تا پیش از سوت پایان شور و هیجان زیادی کنار زمین داشت، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی خوشحالی خود را به نمایش گذاشت.

1470