قابی از رونالدو که 6010 روز بین آن فاصله است

قابی از رونالدو که 6010 روز بین آن فاصله است

پایگاه خبری فوتبالی - جام جهانی 2022 قطر برای کریستیانو رونالدو شروع شد و تیم ملی پرتغال موفق شد در بازی اول خود با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی غنا را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در گام نخست به دست بیاورد و در جایگاه اول گروه H رقابت ها قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو در دقیقه 65 موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و بدین ترتیب دروازه تیم ملی غنا را باز کند. رونالدو با گلی که به تیم ملی غنا زد، اکنون تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شده است که در 5 جام جهانی مختلف گلزنی می کند. رونالدو از جام جهانی 2006 به بعد در تمام جام جهانی ها گلزنی کرده است.

کریستیانو رونالدو اولین گل خود را در جام جهانی سال 2006 در جام جهانی آلمان در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایران از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اکنون کریستیانو رونالدو آخرین گل خود در جام جهانی تا به امروز را در جام جهانی 2022 قطر و در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی غنا به ثمر رسانده است. 

عکسی که از رونالدو پس از گلزنی مقابل غنا منتشر شده است بسیار شبیه به عکسی است که در سال 2006 از او منتشر شد. در واقع بین این دو عکس 16 سال اختلاف است و اگر بخواهیم به طور دقیق تر بگوییم، 6010 روز اختلاف بین این دو عکس است!

1470