عکس؛ رونالدو در نقش مربی برای تیم ملی پرتغال

عکس؛ رونالدو در نقش مربی برای تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی غنا در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در دقیقه 88 توسط فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال از زمین بازی بیرون کشیده شد و تعویض شد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به طور کامل درون زمین حضور نداشت چرا که او در دقیقه 88 توسط سرمربی تیم ملی پرتغال تعویض شد و گونچالو راموس به جای او وارد زمین مسابقه شد.

کریستیانو رونالدو پس از این که تعویض شد در کنار زمین آرام و قرار نداشت و همواره منتظر این بود که بازی به پایان برسد چرا که در این بازی تیم ملی غنا به دنبال مساوی کردن بازی بود و این تلاش تیم ملی غنا تا لحظات آخر ادامه داشت. پرتغال در این بازی سه بر یک جلو افتاد اما غنا توسط بوکاری بازی را سه بر دو کرد و بدین ترتیب ممکن بود که در دقایق پایانی بازی، نتیجه سه بر سه مساوی شود.

فوق ستاره پرتغالی از روی نیمکت سعی کرد که به بازیکنان درون زمین هیجان دهد و با افزایش انگیزه آن ها مانع از آن شود که گل سوم غنا به ثمر برسد. به نظر می رسد که رونالدو شور و انگیزه زیادی برای مربیگیری دارد و باید دید که او روزی سرمربی می شود یا خیر.

1470