عکس؛ وقتی وسط خوشحالی بازیکن غنا، پرتغال گل دومش را زد

عکس؛ وقتی وسط خوشحالی بازیکن غنا، پرتغال گل دومش را زد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد در یک بازی جذاب و نفس گیر با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی غنا را شکست دهد و بدین ترتیب کار خود را در رقابت های جام جهانی با پیروزی و کسب هر سه امتیاز شروع کند و در صدر جدول گروه H رقابت ها قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال در این بازی در دقیقه 65 توسط کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به گل اول خود رسید اما این گل تازه شروع یک بازی جذاب و پر هیجان بود. گل اول غنا را در دقیقه 73 آندره آیوو به ثمر رساند و بدین ترتیب بازی را یک بر یک مساوی کرد. آیوو توسط سرمربی تیم ملی غنا در دقیقه 77 با جردن آیو تعویض شد. در حالی که آندره آیوو پس از تعویض خود روی نیمکت تیم ملی غنا در حال خوشحالی با هم‌تیمی هایش به خاطر گلی که وارد دروازه پرتغال کرد، بود، تیم ملی پرتغال گل دوم خود را توسط ژائو فلیکس در دقیقه 78 به ثمر رساند و بدین ترتیب خوشحالی آندره آیوو به طور ناگهانی متوقف شد و به ناراحتی و حیرت تبدیل شد.

در واقع فوتبال بازی لحظات است و ممکن است در هر لحظه نتیجه برگردد و اوضاع تغییر کند و بدین ترتیب نمی توان تا وقتی که سود پایان بازی به صدا در نیامده، خوشحالی را شروع کرد!

1470