عکس؛ ترسیدن رونالدو روی موقعیت لحظه آخری غنا

عکس؛ ترسیدن رونالدو روی موقعیت لحظه آخری غنا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی غنا را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و در پایان هفته اول دور گروهی جام جهانی 2022 قطر صدرنشین گروه H رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی تا لحظه های آخر بازی هم احتمال گلزنی وجود داشت و شرایط بازی به شکلی پیش می رفت که پرتغالی ها استرس زیادی داشتند چرا که آن ها ابتدا سه بر یک جلو افتادند اما بوکاری بازی را سه بر دو کرد و بدین ترتیب اگر غنا گل سوم را هم می زد، بازی مساوی می شد و سه امتیاز از دست پرتغالی ها خارج می شد. در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد و پرتغال توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی غنا را شکست دهد.

در لحظات آخر بازی تیم ملی غنا روی اشتباه دیوگو کاستا، دروازه بان تیم ملی پرتغال این فرصت را داشت تا گل سوم را بزند و بازی را سه بر سه مساوی کند اما در نهایت این موقعیت به گل تبدیل نشد.

کریستیانو رونالدو روی آن صحنه یک واکنش هیجانی داشت و به نوعی ترس و استرس از گل خوردن و این که سه امتیاز از دست برود کاملا در چهره او مشهود و مشخص بود. رونالدو در حال حاضر آخرین جام جهانی خود را استارت زده است.

1470