عابدزاده شماره یک تیم ملی در بازی فردا؟

عابدزاده شماره یک تیم ملی در بازی فردا؟

پایگاه خبری فوتبالی- به احتمال بسیار زیاد، امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی در بازی فردا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کارلوس کی‌روش که در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ولز شرکت کرده بود در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران درباره وضعیت علیرضا بیرانوند اعلام کرد پروتکل‌های فیفا اجازه حضور بیرانوند را مقابل ولز نخواهد داد.

علیرضا بیرانوند که در هر سه بازی قبلی جام جهانی در ترکیب تیم ملی قرار داشت اما این بار تنها دقایقی بعد از شروع بازی با انگلیس آسیب دید و نتوانست تیم ملی را همراهی کند. 

در شرایطی که او در تمرین امروز تیم ملی با محافظ صورت ویژه‌ای حاضر شده بود تا احتمال حضوش جلوی ولز افزایش پیدا کند اما حالا که غیبت او در بازی فردا قطعی شده، این پرسش مطرح می‌شود که کارلوس کی‌روش به کدام گلرش بازی خواهد داد؟ 

سرمربی پرتغالی که واکنشش به مصدومیت علی بیرو حسابی وایرال شده بود، با شرایطی که برای سیدحسین حسینی مقابل انگلیس به وجود آمد، به احتمال بسیار زیاد، فردا از امیر عابدزاده در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

عابدزاده که تیم ملی را در جام جهانی 2018 همراهی کرده بود، تجربه بازی ملی بیشتری نسبت به 2 دروازه‌بان دیگر دارد و در مقطعی از مرحله انتخابی جام جهانی، جای بیرانوند را در ترکیب اصلی تیم ملی گرفته بود.

7655