بحرانی که بهترین دروازه‌بان سال گذشته دنیا به آن دچار شد

بحرانی که بهترین دروازه‌بان سال گذشته دنیا به آن دچار شد

پایگاه خبری فوتبالی - در مورد ادوارد مندی حد وسط وجود ندارد، یا در اوج است یا در ویرانی.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان تیم ملی سنگال به مدت چهار سال نیمکت نشین تیمی در لیگ دسته چهارم فرانسه بود اما توانست به دروازه بان فیکس چلسی تبدیل شود و حالا نیز در سراشیبی قرار دارد.مندی ده ماه پیش عنوان بهترین دروازه بان سال 2021 جهان را از دست مقامات فیفا دریافت کرد و حالا جایگاه فیکس خود را در استمفوردبریج از دست داده است و به خاطر اشتباهاتش در اولین بازی جام جهانی با انتقادهایی مواجه شده است. مندی پس از عملکرد ضعیف مقابل هلند حالا باید در روز جمعه مقابل قطر شرایط را تغییر بدهد.

سنگال با نتیجه دو بر صفر مقابل هلند شکست خورد که مندی عملکرد ضعیفی داشت و روی گلهای خورده مرتکب اشتباهات فاحشی شد تا در حالی که سنگال در آستانه کسب دو امتیاز ارزشمند بود، شکست ناامیدکننده ای را تجربه کند.

سایت سنگالی "گلاسنفوت" مدعی شده بود که مندی به خاطر اشتباهاتش مقابل قطر نیمکت نشین می شود اما آلیو سیسه سرمربی تیم ملی کشورش از او حمایت کرد و اعلام کرد که این بازیکن در ترکیب خواهد ماند.  ادوارد حالا باید تلاش کند تا در دو بازی جام جهانی شرایط متفاوتی داشته باشد. این دروازه بان در سن 30 سالگی باید تلاش کند تا در مسیر سراشیبی قرار نگیرد چرا که تمدید قراردادش با چلسی هم فعلا متوقف شده است.

4125