رشد 15 درصدی سهام منچستریونایتد پس از فسخ قرارداد رونالدو

رشد 15 درصدی سهام منچستریونایتد پس از فسخ قرارداد رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی -  دقایقی بعد از آن که منچستریونایتد خبر فسخ قرارداد با کریستیانو رونالدو را اعلام کرد، ارزش سهام باشگاه منچستریونایتد در سهام وال استریت رشد شدیدی پیدا کرد!

به گزارش فوتبالی، بلافاصله پس از اعلام جدایی رونالدو، سهام باشگاه منچستریونایتد با رشد 15 درصدی مواجه شد و به بالاترین ارزش خود در یک سال اخیر رسید. البته شاید همزمانی اعلام خبر فسخ قرارداد رونالدو و تمایل گلیزرها به فروش سهام شیاطین سرخ یکی از دلایل این رشد ناگهانی ارزش سهام این باشگاه باشد.

خانواده گلیزر که یکی از بزرگترین تاجران آمریکایی هستند، در سال 2005 سهام باشگاه یونایتد را خریدند و حالا در نظر دارند که بخشی از سهام یا کل سهام خود را به فروش برسانند که شایعات زیادی در مورد مشتریان این باشگاه مطرح شده است و از دیوید بکام، موسس برند زارا، شرکت اپل، جیم رتکلیف و ... به عنوان بخشی از مشتریان شیاطین سرخ اسم برده شده است. در هر صورت تنها دقایقی پس از جدایی ستاره پرتغالی، ارزش سهام یونایتد به شکل قابل توجهی بالا رفت.

یکی از ضرب المثل های قدیمی در فوتبال این است که دوره های دوم برای بازیکنان یا مربیان خوب پیش نمی رود و در مورد رونالدو نیز همین مسئله تکرار شد و ستاره پرتغالی به بدترین شکل دوره دومش در اولدترافورد را به اتمام رساند.

4125