عکس؛ چهره جالب کاپیتان کره جنوبی در بازی مقابل اروگوئه

عکس؛ چهره جالب کاپیتان کره جنوبی در بازی مقابل اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی - بازی میان تیم های کره جنوبی و اروگوئه در گروه H از رقابت های جام جهانی 2022 قطر در جریان است و در این بازی سون هیونگ مین، کاپیتان سرشناس تیم ملی کره جنوبی با ظاهر ویژه ای درون بازی حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، سون هیونگ مین که از سال 2015 میلادی در باشگاه تاتنهام هاتسپر حضور دارد و بدین ترتیب یکی از بازیکنان با سابقه در لیگ برتر انگلیس به حساب می آید، در جام جهانی 2022 قطر به عنوان کاپیتان تیم ملی کره جنوبی حضور پیدا کرده است. البته او در اولین بازی کره جنوبی در این رقابت ها یعنی بازی مقابل تیم ملی اروگوئه با ظاهر جالبی حاضر شده است.

در واقع مصدومیتی که سون هیونگ مین از قبل از ناحیه صورت داشته است موجب شده است تا او در این بازی مجبور شود که از یک ماسک محافظ ویژه برای صورت خود استفاده کند چرا که اگر بدون ماسک بازی می کرد، احتمال آسیب دیدگی مجدد او وجود داشت.

سون هیونگ مین از سال 2010 به تیم ملی کره جنوبی دعوت می شود و از آن زمان تاکنون موفق شده است 104 بازی ملی انجام دهد و 35 گل برای کره جنوبی به ثمر برساند و اکنون باید دید که عملکردش در جام جهانی 2022 قطر به چه شکل خواهد بود.

1470