عکس؛ دیدار دیگو فورلان با اسطوره کره جنوبی

عکس؛ دیدار دیگو فورلان با اسطوره کره جنوبی

پایگاه خبری فوتبالی - در گروه H رقابت ها تیم ملی کره جنوبی و تیم ملی اروگوئه به مصاف هم رفته اند و بدین ترتیب باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکته هایی که در جام جهانی مورد توجه است، دیدار هایی است که اسطوره های فوتبال با هم در ورزشگاه ها دارند. در واقع بازیکنان سابق دنیای فوتبال که چهره هایی شناخته شده هستند، برای تماشای بازی های جام جهانی راهی قطر شده اند و در جایگاه ویژه ورزشگاه ها مشغول تماشای بازی های می شوند.

دیگو فورلان که بازیکن سابق تیم ملی اروگوئه و از اسطوره های فوتبال این کشور است، برای تماشای بازی کره جنوبی و اروگوئه راهی ورزشگاه اجوکیشن سیتی یا همان ورزشگاه المدینه التعلیمیه شده است. در این ورزشگاه دیگو فورلان با پارک جی سونگ، دیدار کرد و آن ها یک عکس یادگاری با هم گرفتند. پارک جی سونگ از اسطوره های فوتبال کره جنوبی است که سال ها در منچستر یونایتد توپ زده است و شاگرد سر الکس فرگوسن بوده است.

پارک جی سونگ در دوران بازی خود یک هافبک بود که حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرده است. او 100 بازی ملی برای کره جنوبی در کارنامه حرفه ای خود دارد.

1471