قلی‌زاده ستاره بازی با ولز می‌شود؟

قلی‌زاده ستاره بازی با ولز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا ملی پوش ایرانی شارلوا به ترکیب ثابت تیم ملی مقابل ولز اضافه خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی،علی قلی‌زاده که جایی در فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام جهانی 2018 نداشت و به عنوان مهمان تیم ملی، راهی روسیه شد، جلوی انگلیس و در اولین بازی‌اش در جام جهانی، نمایش خوبی داشت و توانست یا یک پاس عمقی به طارمی، نقش مهمی در گل اول تیم ملی داشته باشد.

قلی‌زاده که یکی از بازیکنان تکنیکی تیم ملی در قطر به شمار می‌رود با نمایشی که مقابل سه شیرها داشت شاید کارلوس کی‌روش را متقاعد کند تا به ترکیب ثابت تیم او مقابل ولز اضافه شود و طارمی و آزمون به خوبی تغذیه کند، قلی‌زاده در صورت عدم حضور در ترکیب ثابت، می‌تواند یکی از اولین تعویضی‌های کی‌روش برای این بازی باشد.

تکنیک بالای این بازیکن شاید همان چیزی باشد که در صورت گره خوردن بازی تیم ملی مقابل ولز، کی‌روش و تیم ملی به آن نیاز داشته باشند. اینکه یک بازیکن تکنیکی و خلاق، بتواند در یک لحظه از بازی، با یک شوت یا پاس دقیق بتواند شرایط را به سود تیم ملی تغییر دهد.

قلی‌زاده باید از فرصت جام جهانی به بهترین شکل برای رفتن به یک باشگاه بزرگ‌تر در فوتبال اروپا استفاده کند و برای تحقق این موضوع باید بهترین نمایش خود را در 2 بازی آینده ارائه دهد.

7655