بردیف هم برف تبریز را ندید/ نیمکت تراکتور محله برو بیای لیگ برتر!

بردیف هم برف تبریز را ندید/ نیمکت تراکتور محله برو بیای لیگ برتر!

پایگاه خبری فوتبالی - پانزدهمین سرمربی تراکتورِ زنوزی نیز با این تیم به پایان خط رسید تا قرمزها در دوران خصوصی خود رکورد منفی عدم ثبات صد در صدی خود را حفظ کنند!

به گزارش فوتبالی، "امروز خوشحالیم با افتخار به هواداران تراکتور اعلام کنیم باشگاه با قربان بردیف به توافق رسیده که به عنوان مسئول و‌ مدیرفنی با تراکتور همکاری داشته باشد و علاوه بر آماده‌سازی تیم بزرگسالان تراکتور برای حضور در دوره بیست و دوم لیگ برتر، روی تمامی فعالیت های فوتبالی تراکتور از سطح آکادمی، فوتبال پایه و فراهم سازی زیرساخت حرفه‌ای باشگاه نظارت داشته باشد تا در یک پروسه ۳ تا ۵ ساله، با حمایت هواداران فهیم تراکتور، این باشگاه به قدرت بلامنازع فوتبال آسیا تبدیل شود. مرحله جدید تمرینات تراکتور از ۱۵ تیر زیرنظر قربان بردیف و همکاران ایشان آغاز می شود و این تاریخ، یک روز باشکوه و ماندگار در تاریخ پرافتخار تراکتور خواهد شد؛ روز آغاز حرکت نوین تراکتور به سوی موفقیت ماندگار..."

جملات فوق بخشی از خبر اعلامی رسانه رسمی باشگاه تراکتور برای معرفی قربان بردیف به عنوان سرمربی تراکتور است. پیرمردی که همانند بسیاری از همتایان قبلی خود روی لغزان‌ترین نیمکت لیگ برتر نشست و این صندلی با وی نیز چندان مهربان نبود تا تراکتور باز هم نتواند با یک سرمربی فصل را سپری کند. از تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۱ که تمرینات قرمزها تحت نظر بردیف استارت خورد و قرار بود حرکتی نوین جهت موفقیتی ماندگار برای تراکتور باشد، حضور این سرمربی حتی پنج ماه نیز به طور کامل تداوم نداشت!

جالب است بدانید تیم محبوب پرشورها آخرین بار لیگ شانزدهم را با یک سرمربی یعنی امیر قلعه‌نویی به پایان رساند و حالا با درخواست جدایی بردیف که وقوع آن حتمی به نظر می‌رسد، تراکتوری‌ها برای ششمین فصل پیاپی با تغییر کادرفنی فصل را ادامه خواهند داد. سرخ‌پوشان لیگ هفدهم را با هدایت یحیی گل‌محمدی و ارطغرول ساغلام سپری کرده و از لیگ هجدهم خصوصی شدند تا آمار صد در صدی تغییر در هر فصل تحت مالکیت محمدرضا زنوزی برای این تیم رقم بخورد!

با جدایی قربان بردیف، زنوزی برای شانزدهمین بار به دنبال استخدام سرمربی خواهد بود. این یعنی در ۴ فصل مالکیت تاجر تبریزی بر تراکتور وی با ۱۴ سرمربی کار کرده و بردیف پانزدهمین نفری است که کار را با وی به اتمام نخواهد رساند. جالب اینکه بدانید دامنه تغییرات سرمربی در تراکتور به ازای هر فصل یک تغییر نیز نبوده و در صورتی که جانشین بردیف بتواند تا انتها با تی‌تی‌ها ادامه دهد، برای اولین بار خواهد بود که تراکتورِ زنوزی با دو سرمربی یک فصل را سپری می‌کند!

شایان ذکر است استعفای سرمربی ترکمن حسابی سر و صدای هواداران تراکتور را در فضای مجازی و صفحات هواداری درآورده و تی‌تی‌ها شدیدا به نبود ثبات در تیمشان گلایه می‌کنند. پرشورها معتقدند این چرخه تکراری و ملال‌آور در طی فصول اخیر باعث افت تراکتور شده و البته علاوه بر مدیران باشگاه از دست بردیف نیز حسابی گلایه دارند و معتقدند چطور یک سرمربی حرفه‌ای که با شعار ساختارسازی به تیمشان پیوسته با یک زنگ از روسیه، همه چیز را رها کرده و با یک عذرخواهی ساده در پی جدایی است.

1997