فوتره: رونالدو از تن‌هاگ و منچستریونایتد انتقام خواهد گرفت

فوتره: رونالدو از تن‌هاگ و منچستریونایتد انتقام خواهد گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو فوتره بازیکن اسبق فوتبال پرتغال و اسطوره اتلتیکو مادرید از هموطنش کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد حمایت کرد و گفت که این ستاره در جام جهانی درون زمین از اریک تن هاگ سرمربی شیاطین سرخ انتقام خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، فوتره که در یک مراسم تبلیغاتی در لیسبون حضور پیدا کرده بود، از ذهنیت رونالدو تمجید کرد و گفت که این مهاجم در زمینه انتقام گرفتن درون زمین تخصص دارد و گفت که از مربی هلندی انتقام خواهد گرفت. مهاجم اسبق اتلتیکو مادرید بیان کرد:" کریستیانو در زمینه انتقام گرفتن درون زمین درجه یک است و باید دید که آیا آن آرتیست (اشاره به تن هاگ) در جام جهانی کابوس خواهد داشت یا نه. امیدوارم که مدام کابوس ببیند. برای توصیف کاری که تن هاگ انجام داد، کلمه ای وجود ندارد. این مربی به دنبال ایجاد دعوا و درگیری با رونالدو بود."

فوتره در ادامه صحبت هایش بیان کرد:"تن هاگ عمدا می خواست با ورود رونالدو به زمین در فاصله دو دقیقه به پایان روی اعصابش برود. کریستیانو یک بازیکن عادی نیست، پنج توپ طلا برده است. اگر رونالدو به اسپورتینگ یا رئال مادرید برود، با استقبال بسیار خوبی از جانب هواداران مواجه می شود. اگر مشکلاتش با فلورنتینو پرز حل شود، رئال مادرید می تواند مقصد دیگرش باشد. رونالدو و دی استفانو اسطوره های رئال مادرید هستند."

4125