رپر سرشناس باز هم از فوتبال قربانی گرفت!

رپر سرشناس باز هم از فوتبال قربانی گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - دریک رپر سرشناس باز هم در دنیای فوتبال قربانی گرفت.

به گزارش فوتبالی، در سالهای اخیر هر بار که دریک با ورزشکاری عکس گرفته و آن تصویر در شبکه های اجتماعی منتشر شده، این اتفاق برای آن ورزشکار بدشانسی اورده است.در حقیقت هر بار ورزشکاری با دریک عکس می گیرد، یا مصدوم می شود یا شکست می خورد. حالا به نظر می رسد که همین اتفاق در جام جهانی قطر نیز رخ داده است.

چهارشنبه تیم ملی کانادا در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل بلژیک با تک گل بتشوایی شکست خورد. این شکست دردناک کمی بعد از آن به دست آمد که الفونسو دیویس تصویری در بخش استوری اینستاگرامش از خودش کنار دریک منتشر کرد.در این تصویر، رپر سرشناس با لبخند با پرچم کانادا عکس گرفته است. از سویی تیم ملی کانادا نیز با ترانه ‘Started from the Bottom’  از دریک وارد زمین شد. شکست کانادا و پنالتی خراب کردن دیویس باعث شده تا خیلی ها بگویند که دریک باز هم بدشانسی اورده و طلسم وی همچنان ادامه دارد.

در این فصل بارسلونا در حالی که پیراهنی با ارم دریک را به تن داشت، در مقابل رئال مادرید شکست خورد. البته طلسم این رپر صرفا مربوط به فوتبال نیست چرا که به طور مثال در سال 2019 ، بازیکنان آلاباما پس از عکس گرفتن با دریک در فینال مسابقات فوتبال امریکایی دانشگاهی مقابل کلمسون باختند. سال قبلش کانر مگ گرگور پس از عکس گرفتن با این رپر مقابل حبیب نورماگمادوف شکست خورد. در سال 2016، جانی مانزیل که یکی از ستارگان NFL بود پس از عکس گرفتن با دریک کلا از مسابقات کنار رفت. در سال 2015، سرنا ویلیامز پس از عکس گرفتن با این خواننده در مقابل روبرتا وینسی در گرند اسلم شکست خورد. پوگبا و بنزما نیز تجربه مصدوم شدن را پس از عکس گرفتن با دریک دارند!

4125