در بازی قبلی پرتغال و غنا در جام جهانی چه اتفاقاتی افتاد؟

در بازی قبلی پرتغال و غنا در جام جهانی چه اتفاقاتی افتاد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی پرتغال امروز (پنجشنبه) از ساعت 19:30 به مصاف تیم ملی غنا می رود و بدین ترتیب اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر را انجام خواهد داد و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی، پرتغال و غنا در جام جهانی 2014 برزیل هم به مصاف هم رفته بودند. آن جام جهانی برای کریستیانو رونالدو یک کابوس بزرگ بود چرا که رونالدو با مصدومیت زانو وارد آن تورنمنت شد و عملکرد ضعیفی داشت. پرتغال در بازی اول خود در جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه 4 بر 0 مقابل تیم ملی آلمان شکست خورد. پرتغالی ها که آن زمان پائولو بنتو، سرمربی فعلی کره جنوبی را روی نیمکت خود داشتند، در بازی دوم با آمریکا به تساوی دو بر دو رسیدند و در بازی سوم به مصاف تیم ملی غنا رفتند.

پرتغال در آن بازی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم ملی غنا را شکست دهد اما آن بازی هم برای پرتغال بسیار دشوار بود چرا که پرتغالی ها در این بازی در دقایق پایانی توانستند توسط کریستیانو رونالدو به گل برسند. رونالدو در دقیقه 80 گل دوم پرتغال را زد. گل اول پرتغال یک گل به خودی از سوی غنایی ها بود و گل غنا را هم آساموا ژیان به ثمر رسانده بود.

1471