شوک بردیف به تراکتور؛ قربان درخواست جدایی داد

شوک بردیف به تراکتور؛ قربان درخواست جدایی داد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تراکتور به دنبال جدایی از جمع پرشورها است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اردوی خارجی بازیکنان تراکتور در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است قربان بردیف سرمربی این تیم به یکباره اعلام کرد قصد جدایی از تراکتور و بازگشت به فوتبال روسیه را دارد.

گفته می‌شود این درخواست بردیف به دبنال انجام بازی دوستانه تراکتوری‌ها مقابل العداله عربستان و در جمع اعضای تیم، مطرح شد و گویا مذاکرات جدی بین بردیف و یکی از تیم‌های باشگاهی روسیه صورت گرفته تا در صورت موافقت مالک باشگاه تراکتور این جدایی جنبه رسمی پیدا کند.

تراکتور در 11 هفته بعد از شروع فصل جدید لیگ برتر، به زحمت در بین تیم‌های نیمه بالای جدول جا شده اما نباید ارزش کار بردیف را پایین آورد، او در شروع فصل یک خرید فوق‌العاده برای قرمزها انجام داد و ریکاردو آلوز را به تبریز برد. بازیکنی که تا امروز در این فصل از لیگ برتر هفت پاس گل داده است.

 احیای عباس‌زاده و اخباری موفقیت دیگر بردیف بود، یکی از این بازیکن‌ها دوباره به تیم ملی دعوت شده و دیگری نیز یکی از بهترین گلزنان لیگ است، حتی رضا اسدی نیز بعد از فصل ناموفق در پرسپولیس، روزهای خوبی را در تراکتور سپری می‌کند. 

رسیدن همه این نفرات به فرم خوب، اصلا تصادفی به نظر نمی‌رسد و بدون شک بردیف نقش مهمی در این ماجرا داشته است.

بردیف تخصص خاصی در تیم ساختن و پروژه داشتن دارد و باشگاه تراکتور قصد داشت زمان کافی را در اختیار این مربی قرار داده تا بتواند ساختار این باشگاه را مخصوصا در تیم‌های پایه تغییر دهد.

 حال باید منتظر ماند و دید زنوزی که تا به اینجای فصل این مربی اهل روسیه را در تیمش حفظ کرده اجازه جدایی به او را خواهد داد یا خیر. دقایقی پیش ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور به رسانه این باشگاه خبر داد که درخواست بردیف، در جلسه بعدی هیات مدیره این باشگاه بررسی خواهد شد.

7655