فدراسیون فوتبال دانمارک به دنبال کناره‌گیری از فیفا!

فدراسیون فوتبال دانمارک به دنبال کناره‌گیری از فیفا!

پایگاه خبری فوتبالی - یاکوب ینسن و یسپر مولر مدیر اجرایی و رئیس فدراسیون فوتبال دانمارک تصمیم گرفته اند تا از یوفا بخواهند که کشورهایی که در جام جهانی با فیفا به مشکل خورده اند، از این سازمان کناره گیری کنند.

به گزارش فوتبالی، مولر رییس فدراسیون فوتبال دانمارک بیان کرد:" این تصمیمی نیست که الان گرفته باشیم، مدتی است که در موردش مطمئن هستیم و از ماه آگوست در میان کشورهای منطقه اسکاندیناوی در موردش در حال بحث هستیم. حالا دوباره به آن فکر می کنیم. فکر می کنم اگر دانمارک در این تصمیم تنها باشد، کارش دشوار می شود اما باید به این فکر کنیم که چطور اعتمادمان به فیفا را دوباره به دست بیاوریم. باید اتفاقی که رخ داده است را بررسی کنیم و بعد از آن باید یک استراتژی را ایجاد کنیم. در مورد بقیه کشورهای اهل اسکاندیناوی نیز همین طور است."

ینسن در ادامه بیان کرد:" در روز 21 نوامبر، انگلیس درخواست یک جلسه اضطراری را با فیفا داشت. فیفا  در مورد سختگیری ها و قوانین صحبت کردند."

هفت باشگاه اروپایی حاضر در جام جهانی مخالفت های شدیدی با قوانین سختگیرانه فیفا در قطر داشتند و مولر اعلام کرده است که از اینفانتینو در زمان انتخاب دوباره وی در فیفا حمایت نخواهد کرد. البته اینفانتینو تنها نامزد انتخابات است. رییس فدراسیون فوتبال دانمارک بیان کرد:" انتخابات ریاست فیفا برگزار خواهد شد. 211 کشور عضو فیفا هستند و باید درک کرد که 207 کشور از رییس کنونی فیفا حمایت می کنند اما ما یکی از آنها نیستیم."

4125