پنج بارسایی در ترکیب اسپانیا مقابل کاستاریکا

پنج بارسایی در ترکیب اسپانیا مقابل کاستاریکا

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب تیم های ملی اسپانیا و کاستاریکا برای اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا در این بازی از رودریگو هرناندز هافبک منچسترسیتی در پست دفاع میانی استفاده کرده تا جای غایبان در این پست این گونه پر شود. از طرفی حضور پنج بارسایی نشان می دهد که  لوئیز انریکه ترکیب تیمش را در این مسابقات بر مبنای بازیکنان بارسلونا چیده است. آسنسیو تنها نماینده رئال در این ترکیب است که در پست مهاجم کاذب بازی می کند. دنی اولمو در پست وینگر قرار گرفته است و آزپیلیکوئتا در پست دفاع راست حضور دارد. در ترکیب کاستاریکا نیز لوئیز فرناندو سوارز سرمربی این تیم تصمیم گرفته که به سراغ سیستمی شامل سه مدافع میانی و دو پیستون برود. کارلوس مارتینز برای انسجام دفاعی بیشتر به ترکیب اضافه شده است. کیلور ناواس به واسطه سالها حضور در رئال مادرید به چهره ای شناخته شده در میان فوتبالدوستان اسپانیایی تبدیل شده است.

ترکیب تیم ملی اسپانیا مقابل کاستاریکا بدین شرح است: اونای سیمون، آزپیلیکوئتا، رودریگو هرناندز، لاپورت، جوردی البا، گاوی، بوسکتس، پدری، فران تورس، آسنسیو و دنی اولمو.

تیم ملی کاستاریکا نیز با این ترکیب وارد میدان شده است: کیلور ناواس، کارلوس مارتینز، فولر، دوارته، فرانسیکو کالوو، برایان اوویدو، کمپل، بورخس، تخدا، بنت و کونترراس.

4125