محرومیت و جریمه فدراسیون فوتبال انگلیس برای رونالدو

محرومیت و جریمه فدراسیون فوتبال انگلیس برای رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از این که برای دومین بار از منچستریونایتد جدا شد، حالا با تنبیه از جانب فدراسیون فوتبال انگلیس مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال انگلیس تصمیم گرفت که رونالدو را به خاطر پرتاب و شکستن موبایل کودک هوادار اورتون در ماه آوریل با دو جلسه محرومیت مواجه کند. فدراسیون فوتبال انگلیس دلیل محرومیت رونالدو را رفتار خشونت آمیز و ناشایست عنوان کرده است و ستاره پرتغالی علاوه بر محرومیت دو جلسه ای باید 58 هزار یورو نیز غرامت بپردازد. محرومیت رونالدو فقط در صورتی اجرا می شود که این بازیکن بخواهد همچنان در تیمی دیگر در لیگ انگلیس بازی کند.

میرر گزارش داده است که فدراسیون فوتبال انگلیس به زودی در بیانیه ای این محرومیت را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد تا ستاره پرتغالی پیش از بازی پرتغال و غنا با یک اتفاق ناخوشایند دیگر مواجه شود.

البته رونالدو پس از آن اتفاق سعی کرد که در تماس با مادر آن کودک عذرخواهی کند و این کودک را برای تماشای بازی های یونایتد به اولدترافورد دعوت کرد. این کودک 14 ساله مبتلا به اوتیسم بود و مادرش هم گفت که کریستیانو را نمی بخشد.  در نهایت به نظر می رسد که این عذرخواهی ناکافی بوده و به همین خاطر ستاره پرتغالی با محرومیت دو جلسه ای مواجه شده است.

4125