مقصد احتمالی رونالدو: لیگ عربستان

مقصد احتمالی رونالدو: لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد جدا شد و حالا ستاره پرتغالی حالا باید در مورد آینده اش تصمیم مهمی بگیرد چرا که در حالی در جام جهانی حاضر می شود که در هیچ باشگاهی حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، مارکا گزارش داده است که کریستیانو رونالدو در حال حاضر چاره ای جز وداع با سطح اول فوتبال اروپا ندارد و النصر عربستان مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود. در حقیقت کریستیانو مجبور است که برای سالهای پایانی فوتبال خود به لیگ های کوچک تر برود چرا که در سطح فوتبال اروپا باشگاهی نیست که حاضر به پرداخت دستمزد نجومی او باشد.

رونالدو در تابستان گذشته نیز پیشنهادهایی از لیگ عربستان دریافت کرده بود که خود این ستاره نیز اخیرا این پیشنهادها را تایید کرده است. الهلال عربستان حاضر شده بود تا به رونالدو برای دو فصل 242 میلیون یورو بپردازد اما این ستاره این پیشنهاد را رد کرد چرا که می خواست در سطح اول فوتبال اروپا بماند.

حالا اما گزینه های رونالدو محدود هستند. بزرگان فوتبال اروپا علاقه ای به جذب او ندارند. در این شرایط فیصل بن ترکی مالک باشاه النصر در نظر دارد که یک بمب بزرگ بترکاند و آماده است تا رونالدو را در نقل و انتقالات زمستانی بخرد که به نظر می رسد که این بار کریستیانو مشکلی با این پیشنهاد ندارد.

رودی گارسیا هدایت النصر را به عهده دارد و الوارو گونزالس مدافع اسپانیایی نیز در این تیم حضور دارد. رونالدو بدین ترتیب می تواند آخرین سالهای پیش از بازنشستگی خود را در فوتبال عربستان سپری کند.

4125