حضور مدیررسانه ای برکنار شده تیم ملی در قطر به عنوان مستندساز!

حضور مدیررسانه ای برکنار شده تیم ملی در قطر به عنوان مستندساز!

پایگاه خبری فوتبالی- حضور مدیر رسانه‌ای اسبق تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر موجب تعجب اهالی رسانه شد.

به گزارش فوتبالی، مسابقات جام جهانی 2022 این روزها در حالی به میزبانی کشور قطر در حال برگزاری است که تعداد زیادی از نمایندگان رسانه‌ها برای پوشش این بازی‌ها از سوی وزارت ارشاد، وزارت ورزش و با هماهنگی و مشارکت فدراسیون فوتبال به این مسابقات اعزام شده‌اند تا اخبار مربوط به تیم ملی را برای مخاطبان فوتبال در ایران مخابره کنند. تعدادی از رسانه ها هم با هزینه خود آن رسانه و تعداد انگشت شماری از خبرنگاران و عکاسان با هزینه شخصی به قطر رفته اند.

اما نکته قابل توجه حضور محمود رضا رضایی مدیر رسانه‌ای اسبق و برکنار شده تیم ملی در قطر است. رضایی که در زمان حضور اسکوچیچ در تیم ملی و در دوران ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم این مسئولیت را بر عهده داشت، در حال حاضر از سوی وزارت ارشاد به قطر اعزام شده تا مستندی درباره حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2022 بسازد. رضایی که از دوستان نزدیک عزیزی خادم به شمار می رود، در حالی به قطر رفته که در زمان حضورش در پست مدیررسانه ای یکی دو دستیار داشت که کارها را آنها انجام می دادند. او سابقه رسانه ای در نوشتن نداشت اما مدیریت رسانه ای تیم ملی به او سپرده شد.

مدتی پیش خبری مطرح شد که محمود رضا رضایی، در زمان حضورش کنار تیم ملی به عنوان مدیر رسانه‌ای اقدام به تهیه راش‌ها و ویدیوهای ارزشمندی از داخل رختکن و تمرین تیم ملی کرده اما پس از جدایی هیچ وقت حاضر به تحویل این راش‌ها نشده که البنه رضایی در گفت و گو با فوتبالی این موضوع را تکذیب کرده است.

باید منتظر ماند و دید پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 و بازگشت تیم ملی بالاخره از این مستند محمودرضا رضایی رونمایی خواهد شد یا این مستند هم به سرنوشت راش‌های گذشت دچار می‌شود.

7655