کی‌روش این دو مدافع را کنار می‌گذارد؟

کی‌روش این دو مدافع را کنار می‌گذارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدافعان کناری تیم ملی مقابل انگلیس نمایش بسیار ضعیفی ارایه دادند.

به گزارش فوتبالی، کارلوس کی‌روش، دو انتخاب متفاوت برای کناره‌های خط دفاعی‌اش داشت. او علیرغم داشتن نفراتی نظیر ابوالفضل جلالی و وحید امیری و احسان حاج‌صفی، از میلاد محمدی به عنوان مدافع چپش استفاده کرد. بازیکنی که در جام جهانی 2018 بازی کرده بود.

در سمت راست خط دفاعی، ماجرا متفاوت بود و در شرایطی که به نظر می‌رسید رامین رضاییان در ترکیب اصلی باشد، کی‌‍روش سراغ صادق محرمی رفت.

محرمی در چند ماه گذشته یکی از بازیکنان آماده دیناموزاگرب به شمار می‌رفت و عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشت اما هیچکدام از این دو بازیکن نتوانستند پاسخ اعتماد سرمربی تیم ملی را بدهند و بازیکنان انگلیس، بارها و بارها از منطقه این دو نفر، به تیم ملی ضربه زدند.

صادق محرمی با ثبت نمره 5.3 و میلاد محمدی با ثبت نمره 5.7 از سوی یکی از سایت‌های آماری ضعیف‌ترین بازیکنان ایران مقابل انگلیس بودند و به احتمال زیاد، در بازی با ولز، جایشان را به نفرات دیگری خواهند داد.

این خبر از دوحه به تهران مخابره شده که کی‌روش قصد دارد از رامین رضاییان به جای صادق محرمی استفاده کند منتهی هنوز معلوم نیست کدام بازیکن جای میلاد محمدی را در ترکیب خواهد گرفت.

7655