دلیل خوشحالی ایتالیایی‌ها از شکست آرژانتین

دلیل خوشحالی ایتالیایی‌ها از شکست آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - عربستان با پیروزی در مقابل آرژانتین یک نتیجه تاریخی را به جای گذاشت و ورزشگاه لو سیل را منفجر کرد چرا که بسیاری از هواداران حاضر در استادیوم از عربستان خودشان را به قطر رسانده بودند.

به گزارش فوتبالی، البته به نظر می رسد که به جز عربستانی ها هواداران یکی از کشورهای غایب در جام جهانی نیز از این نتیجه خوشحال باشند: تیم ملی ایتالیا چرا که رکورد شکست ناپذیری آنها در بازیهای ملی دست نخورده باقی ماند.

تیم ملی آرژانتین تا پیش از جام جهانی رکورد 36 بازی متوالی بدون شکست را داشت و در آستانه شکستن رکورد ایتالیا قرار داشت. در حقیقت ایتالیایی ها بین سالهای 2018 تا 2021 به رکورد 37 بازی متوالی بدون شکست با 30 برد و هفت تساوی رسیده بودند تا این که بالاخره شکست خوردند. آرژانتینی ها و لیونل مسی نیز فاصله چندانی تا شکستن این رکورد نداشتن و اگر مقابل عربستان شکست نمی خوردند، می توانستند  با رکورد ایتالیا برابری کنند اما در نهایت مغلوب شدند تا شگفتی بزرگ هفته آغازین جام جهانی رقم بخورد.

رسانه های ایتالیا از شکست آرژانتین استقبال کرده اند چرا که رکورد تیم ملی کشورشان دست نخورده مانده است. غیبت قهرمان یورو یکی از شگفتی های بزرگ جام جهانی قطر بود و  قطعا هواداران تیم فوتبال ایتالیا دوست داشتند که این تیم را در جام جهانی ببینند.

4125