عکس؛ ماسک جالب مسی بر چهره هوادار آرژانتینی

عکس؛ ماسک جالب مسی بر چهره هوادار آرژانتینی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر را با نتیجه 2 بر 1 مقابل تیم ملی عربستان واگذار کرد و شروع بسیار ضعیفی در این دوره از بازی های جام جهانی داشت و باید دید که چه اتفاقاتی در ادامه تورنمنت برای تیم ملی آرژانتین رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در این بازی تک گل تیم ملی آرژانتین را در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما در ادامه بازی نتوانست کار خاصی را از پیش ببرد و بدین ترتیب عربستانی ها توانستند دو گل به ثمر برسانند و به نوعی مقابل تیم ملی آرژانتین کامبک بزنند.

مسی محبوبیت ویژه ای میان آرژانتینی ها دارد. او همچنین طرفداران زیادی در سر تا سر جهان دارد و به طور کلی یک چهره محبوب و شناخته شده است. یک هوادار آرژانتینی ماسک جالبی بر چهره زده بود که این ماسک به نوعی شبیه لیونل مسی بود و این هوادار آرژانتینی می خواست بدین ترتیب از لیونل مسی حمایت کند.

مسی گفته است که جام جهانی 2022 قطر آخرین جام جهانی او خواهد بود و باید دید که عملکردش در ادامه تورنمنت به چه ترتیب خواهد بود. آرژانتین دو بازی مقابل مکزیک و لهستان دارد و اگر هر کدام را ببازد در همین دور گروهی حذف می شود.

1470