واکنش مسی به شکست مقابل عربستان در جام جهانی 2022 قطر

واکنش مسی به شکست مقابل عربستان در جام جهانی 2022 قطر

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در حضور لیونل مسی در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 1 بر 2 مقابل تیم ملی عربستان شکست خورد و بدین ترتیب شروع بسیار ضعیفی در این دوره از بازی های جام جهانی داشت.

به گزارش فوتبالی، اولین شگفتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه لوسیل اتفاق افتاد جایی که عربستانی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک تیم ملی آرژانتین را شکست دهند.

لیونل مسی در واکنش به شکست تیم ملی آرژانتین مقابل عربستان گفت:" اکنون باید نشان دهیم که یک تیم واقعی هستیم هیچ بهانه ای وجود ندارد. ما می دانستیم که عربستان تیمی است که بازیکنان خوبی دارد ، توپ را خوب حرکت می دهد و خیلی پیشروی می کند. ما روی آن کار کردیم ، اما کمی شتاب زده عمل کردیم."

فوق ستاره آرژانتینی در ادامه افزود:" این ضربه بسیار سختی برای همه است ، ما انتظار نداشتیم اینطور شروع کنیم. همه چیز همیشه دلیلی دارد. ما باید برای اتفاقات بعدی آماده شویم ، باید بازی های بعدی را ببریم و این به ما بستگی دارد."

تیم ملی آرژانتین در بازی های بعدی خود به ترتیب به مصاف تیم ملی مکزیک و تیم ملی لهستان خواهد رفت و شکست در یکی از این بازی ها به معنای حذف آرژانتین خواهد بود.

1470