لحظه‌ای که سالم الدوساری یکی از زیباترین گل‌های جام جهانی را ثبت کرد

لحظه‌ای که سالم الدوساری یکی از زیباترین گل‌های جام جهانی را ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی عربستان در حالی مقابل آرژانتین پیروز شد که کمتر تیمی انتظار امتیاز گرفتن آنها را داشت چه برسد به این که بخواهند یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی را مغلوب سازند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی عربستان که در نیمه اول مقابل آرژانتین شکست خورده بود، نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و گل تساوی را زد. در حالی که ارژانتینی ها پس از گل اول در شوک فرو رفته بودند، ناگهان سالم الدوساری کاپیتان تیم ملی عربستان صاحب توپ شد و گلی را زد که شاید عنوان زیباترین گل جام جهانی قطر را کسب کند. سالم در این صحنه در سمت راست محوطه جریمه تیم ملی آرژانتین صاحب توپ شد و با چند حرکت تکنیکی سه یا چهار بازیکن آرژانتین را از جریان بازی خارج کرد و پس از آن ضربه ای تماشایی را روانه دروازه حریف کرد که توپ پس از برخورد به نوک انگشتان دروازه بان حریف، وارد دروازه شد تا تیم ملی عربستان یکی از زیباترین گلها را در جام جهانی قطر ثبت کند.

هنوز تا پایان جام جهانی زمان زیادی مانده و در روز سوم مسابقات هستیم اما هیچ بعید نیست که گل زیبای الدوساری بتواند عنوان زیباترین گل مسابقات را کسب کند و چه بسا این گل بتواند یکی از نامزدهای جایزه پوشکاش به عنوان زیباترین گل سال 2022 هم باشد.

4125