عکس؛ از خوشحالی تا ناراحتی مسی در اولین بازی آرژانتین

عکس؛ از خوشحالی تا ناراحتی مسی در اولین بازی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود در رقابت های جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه لوسیل به مصاف تیم ملی عربستان رفت و در نهایت این بازی را با نتیجه 1 بر 2 واگذار کرد.

به گزارش فوتبالی، کمتر کسی فکرش را می کرد که تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی عربستان شکست بخورد اما این اتفاق افتاد چرا که در دنیای فوتبال هیچ چیز از قبل قابل پیش بینی نیست. لیونل مسی و یارانش در اولین بازی خود در جام جهانی اسیر شگفتی سازی عربستانی ها شدند و این بازی را باختند.

این باخت آرژانتین در حالی رقم خورد که آرژانتینی ها توسط لیونل مسی گل اول بازی را به ثمر رساندند. مسی در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی دروازه تیم ملی عربستان باز کرد و به نظر می رسید که یک پیروزی پر گل در انتظار تیم ملی آرژانتین است. اما اوضاع در نیمه دوم کاملا تغییر کرد و ورق برگشت.

مسی که پس از گل خود به عربستان خوشحالی کرده بود، در نیمه دوم فرصتی برای خوشحالی کردن نداشت. تیم ملی عربستان در دقایق 48 و 53 موفق شد دو بار دروازه تیم ملی آرژانتین را باز کند و دو بر یک جلو بیفتد و این نتیجه دو بر یک تا آخر بازی پا بر جا ماند و لیونل مسی در نیمه دوم در بهت و حیرت و ناراحتی این شکست فرو رفت.

1471