کابوس 45 دقیقه‌ای چشمی جلوی انگلیس(عکس)

کابوس 45 دقیقه‌ای چشمی جلوی انگلیس(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن مورد علاقه کارلوس کی‌روش، به مانند سایر ملی‌پوشان، روز کابوس‌واری را مقابل انگلیس پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، استفاده از روزبه چشمی به عنوان یکی از هافبکهای دفاعی تیم ملی جلوی انگلیس، ایده‌ای بود که کارلوس کی‌روش بعد از 45 دقیقه متوجه شد تا چه حد اشتباه بوده است.

چشمی خوش‌شانس بود که در این صحنه داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت

چشمی – که زمانی توسط کی‌روش به عنوان مدرن‌ترین مدافع وسط ایران در طول 10 سال اخیر معرفی شده بود – نه تنها در همان دقایق ابتدایی بازی، در محوطه جریمه تیم ملی، روی هری مگوایر فن کشتی زد، در ادامه بازی هم نشان داد که از تمرکز کافی برخوردار نیست و رد پای او روی گلهای خورده تیم ملی در نیمه اول، کاملا دیده می‌شود.

روی گل دوم، هری مگوایر روی سر روزبه چشمی و علیرضا جهانبخش ضربه سر زد و در شرایطی که چشمی به دنبال خطا گرفتن از داور مسابقه بود، باکایو ساکا با یک ضربه دیدنی، دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد.

در صحنه گل سوم هم روزبه چشمی توپ را در میانه زمین لو داد و نتوانست آن را پس بگیرد تا انگلیس با یک حرکت تمرین شده، توسط رحیم استرلینگ به گل برسد.

با نمایشی که چشمی جلوی انگلیس انجام داد، اصلا بعید نیست که او جلوی ولز و امریکا شانسی برای بازی پیدا نکند. ای کاش کارلوس کی‌روش درباره این مساله هم توضیح دهد که چرا چشمی - که این فصل در استقلال به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کند - جلوی انگلیس، به قلب خط دفاع برگشت تا در سیستم 1-4-5 کی‌روش برای این بازی به میدان برود.

1984