دو ستاره خط حمله برزیل برای جام جهانی در یک قاب

دو ستاره خط حمله برزیل برای جام جهانی در یک قاب

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر به طور رسمی شروع شده است و شور و هیجان در دنیای فوتبال به اوج خود رسیده است و باید دید که در بازی های پیش رو چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل در این دوره از بازی های جام جهانی با تیم های صربستان، سوییس و کامرون همگروه شده است و در گروه G رقابت ها قرار دارد. برزیل همیشه از مدعی های اصلی قهرمانی در جام جهانی بوده است و در این دوره از بازی ها با توجه به ستاره هایی که دارد، شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد.

در واقع روی کاغذ بسیاری از پیش بینی ها از این حکایت دارد که تیم ملی برزیل در کنار تیم هایی مثل فرانسه و آرژانتین از بخت های اصلی قهرمانی نیست.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل در خط حمله خود مهره های زیادی در اختیار دارد که دو تا از مهم ترین های آن ها وینیسیوس جونیور و نیمار جونیور هستند. نیمار ممکن است آخرین جام جهانی خود را تجربه کند و به همین دلیل عملکردش در این جام جهانی اهمیت ویژه ای دارد.

وینی جونیور اولین جام جهانی خود را تجربه می کند و به همین دلیل به دنبال درخشش ویژه در این بازی ها است.

تیته اعتقاد دارد که نیمار می تواند به عنوان هافبک هجومی هم بازی کند. در این صورت نیمار ممکن است پشت خط حمله برزیلی ها حضور داشته باشد و وینیسیوس به عنوان وینگر چپ بازی کند.

1470